Sunday, January 31, 2010

Sibu,Sarawak

Alhamdullilah, now dh sampai Sibu,Sarawak...akhirnya kesini jua aku..hahahahhh.tak der dlm planing pun tp dh rezeki nk bt mcm mn.(ayat penyedap hati)padahal dlm hati ni mraung.hahah.terima dengan hati terbuka walaupun tak terbuka...tiba2 jer dpt call soh ke sarawak...so persiapan pun tak der la sesempurna mna.bawa jer mn yg perlu n ada.Nasib abah n adik aku yg kt MQA tu dapat cuti..so adalah peneman aku kt sini selain my mum. bt masa ni sedih gak tp tak terasa sgt..tnggu selasa ni tgk bnjir ke tak Bintangor ngn air mata aku..hahah.almaklumla dh lama tak kuar jauh2 ni..paling jauh pun tganu..itupun selalu balik kalau cuti..ni tak tau la sbb dh kena naik belon..tp walau mcm mn sekali pun time cuti jer aku nk fly balik umh kt perak.raya cina ni nak balik kalau tak der hal..n of coz cuti sekolah aku nk balik....tak nk la dok sini.tak best lngsung..sbb bkn tmpt kita lgpun budaya n persekitaran jauh berbeza.hnya kesabaran,ketabahan n semangat jer la pguat aku berada di sini...time ceter ni ditulis aku kat Hotel Bahagia,Sibu..dok semalam kt sini...IAllah esok kami gerak ke Bintangor or Sarikei..tgk keadaan mcm mn..flight dr KLIA ke Sibu kul 8:50am td sampai airport Sibu jam 10:40am..sampai jer airport tgk suasana pun tak best..sedih..huwaah..sampai td rest jap kt hotel then kuar cari makanla..tp tak der yg mmbuka selera..so kami beli maggie n mkn roti jer..hahahah.mlm ni tak tau mcm mn..oklh..nnti cntinue story at Sarawak..see u

1 comment:

Cik Awesome said...

ADE APE2 AKTIVITI OR TEMPAT MENARIK X KAT SIBU TU? INGAT NAK JENJALAN LA KAT SANE..SAJE2 JE